Conținut
Nou în Biblioteca Digitală ONU – ianuarie 2025
Situația economică mondială și perspectivele 2025
Capitolul tematic din acest an analizează în profunzime subiectul mineralelor esențiale pentru tranziția energetică, care poate accelera acțiunile climatice, oferind în același timp oportunități pentru mai multe țări în curs de dezvoltare de a crea locuri de muncă, de a genera venituri publice și de a reduce sărăcia și inegalitatea.
https://digitallibrary.un.org/record/4071642?ln=en&v=pdf
United Nations
e-government survey 2024 : accelerating digital transformation for sustainable
development with the addendum on artificial intelligence
Sondajul Națiunilor Unite privind e-guvernarea 2024: accelerarea transformării digitale pentru dezvoltarea durabilă cu addendumul privind inteligența artificială
Sondajul Națiunilor Unite privind e-guvernarea 2024: accelerarea transformării digitale pentru dezvoltarea durabilă cu addendumul privind inteligența artificială
Ediția a 13-a a Sondajului Națiunilor Unite privind guvernarea electronică oferă o evaluare cuprinzătoare a peisajului guvernamental digital în toate cele 193 de state membre.
Sondajul din 2024 evidențiază o tendință ascendentă semnificativă în dezvoltarea guvernării digitale la nivel mondial, cu investiții sporite în infrastructură rezistentă și tehnologii de ultimă oră.
https://digitallibrary.un.org/record/4061269?ln=en&v=pdf
UNHCR refugee education report 2024 :
refugee education : five years on from the launch of the 2030 Refugee Education
Strategy
Raportul UNHCR privind educația pentru refugiați 2024: educația pentru refugiați: la cinci ani de la lansarea Strategiei de educație pentru refugiați 2030
Raportul Înaltului Comisar al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) se bazează pe date din mai mult de 65 de țări din întreaga lume privind oferirea detaliilor referitor la starea educației și înscrierii refugiaților.
Raportul reflectă asupra Strategiei de educație pentru refugiați pentru 2030 (lansată în 2019) în care s-au înregistrat progrese notabile, precum și domenii în care sunt necesare investiții mai mari și o colaborare sporită pentru a îndeplini obiectivele Strategiei.
Raportul UNHCR privind educația pentru refugiați 2024: educația pentru refugiați: la cinci ani de la lansarea Strategiei de educație pentru refugiați 2030
Raportul Înaltului Comisar al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) se bazează pe date din mai mult de 65 de țări din întreaga lume privind oferirea detaliilor referitor la starea educației și înscrierii refugiaților.
Raportul reflectă asupra Strategiei de educație pentru refugiați pentru 2030 (lansată în 2019) în care s-au înregistrat progrese notabile, precum și domenii în care sunt necesare investiții mai mari și o colaborare sporită pentru a îndeplini obiectivele Strategiei.
https://digitallibrary.un.org/record/4061198?ln=en&v=pdf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu